برج های مسکونی شهریار

برج های مسکونی شهریار


Project Description

نام پروژه : برج های مسکونی شهریار

نوع ورق کامپوزیت اجرا شده : ورق کامپوزیت PVDF-NANO پرمیوم باند

مکان : استان خراسان رضوی ، مشهد

اطلاعات تکمیلی :

ورق های کامپوزیت پرمیوم باند از دو لایه آلومینیوم که به دور یک هسته ترمو پلاستیک طی عملیات اکستروژن مداوم صورت می گیرد تشکیل شده است .

سطح آلومینیوم خارجی در این نوع ورقـها علاوه بر روکش فلور کربن ، P.V.D.F و کینار500 از روکش ماکرو یا نانو پوشانده شده و سطح لایه زیرین ورق توسط روکش رنگ محافظ (کرومات و پلی استر) جهت جلوگیری ازخـوردگی یا اکسیده شدن پوشش داده شده است .

شایان ذکراست این نسل جدید از تکـنولوژی که از پروسه های شیمیایی و مکانیکی بهره برده است .

تولید ورق های کامـپوزیت پرمیوم باند را به یک پروسه استثنایی در این مرحله از تکنولوژی تبدیل کرده چرا که علاوه بر دارا بودن کلیه ویژگیها و مزیتهای ورق های P.V.D.F معمولی خصیصه های بارز دیگری را از جمله دفع خـود کار مقدار زیادی از گرد و غبار و پاکیزگی و شستشوی آسان ورق را به همراه دارد .

و موجب شده نسبت به برند های موجود در بازارهای جهانی خصوصیات متمایزی را ایجاد کند که علاوه بر صرفه جویی اقتصادی و سود آور ، تحول شگرفی را در صنعت ورق های کامپوزیت آلومینیومی به وجود آورده است.

جهت سفارش محصول و یا بازدید از پروژه های پرمیوم باند ، با ما از طریق شبکه های اجتماعی در تماس باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 989120318766+ تماس حاصل فرمایید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]