ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو پرمیوم باند

ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو پرمیوم باند

با ترکیب تکنولوژی جدید با تکنولوژی سنتی تولید ورقهای نانو، کمپانی سیاح فر – خانداداش ، ورقهای کامپوزیت آلومینیومی را با روکش پیشرفته Nano/Shining/High gloss توسعه و ارائه می دهد.

این نسل جدید از ورقهای کامپوزیت آلومینیومی این قابلیت را دارد تا روکش P.V.D.F را با ساختار مایکرو یا نانو ترکیب کند که حاصل آن ورقی با دفع فوق العاده گرد و غبار و ضد رطوبت همراه با ویژگی منحصر به فرد درخشندگی خیره کننده می باشد.

در برخی از پروژه ها از درزگیر سیلیکون استفاده می شود که در مدت زمان طولانی بر اثر قطرات باران لکه های سیاهی ایجاد می کند که تمیز کردن آن بسیار دشوار است.

پس از آن به شدت ظاهر نما را تحت تاثیر قرار می دهد در حال حاضر ورقهای کامپوزیت نانو این مشکل را حل کرده اند.

این تکنولوژی برتر این امکان را فراهم می کند که ذرات گرد و غبار در هوا بر روی سطح ورق باقی نماند.

و نیز به کمک قطرات باران سطح ورق تمیز می شود و سطح درخشان ورق کامپوزیت دوباره نمایان میگردد.

در نتیجه در هزینه های سنگین تمیز کردن نما صرفه جویی می شود.

مزایا ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو پرمیوم باند

سطح خارجی ورقهای کامپوزیت نانو ، شاینینگ و های گلاس پرمیوم باند با بهره مندی از تکنولوژی برتر نانو براقیت و درخشندگی خیره کننده بیشتری را نسبت به ورقهای P.V.D.F معمولی دارا می باشد.

ورق آلومینیوم کامپوزیت نانو پرمیوم باند ضمن دارا بودن خواص ممتازی نظیر استحکام مناسب ، مقاومت در برابر آتش ، رنگهای متنوع و غیره ، به دلیل وجود یک لایه رنگ نانو از خصوصیات منحصر به فردی نظیر پاکیزگی طولانی مدت ، مقاومت در برابر مواد اسیدی و قلیایی نیز برخوردار می باشند .

این فناوری برتر، تلالوء و براقیت چشمگیری را به همراه سطحی متالیک برای این محصولات به ارمغان می آورد،

که ضمن دادن جلوه و درخشندگی ویژه به نمای پروژه ها، پاکیزگی آسان را به دلیل سطح لغزنده( مانند سطح برگ نیلوفر آبی) به همراه دارد که مورد استقبال بسیاری از طراحان ومعماران برجسته قرار گرفته است.

کارخانه پرمیوم باند با بهره گیری از صنعت نانو در عصر حاضر به کمک صنایع آمده و بر درصد بهره وری افزوده است ،

فناوری نانو موجب شده تا صنعت ورقهای کامپوزیت آلومینیمی دچار تحولی شگرف شوند

که این امر اخیر، خبر خوشایندی برای تمامی صنعتگران و معماران بوده زیرا آنها می دانند که صرفه جویی اقتصادی و سود آور اولین پیامد نمای ساختمانی مناسب و استاندارد می باشد و دلیل آن هم صرفه جویی در هزینه هاست.

کاربردها:

پوشش نمای خارجی با پانزده سال ضمانت ،به ویژه برای مناطق باران خیز، مناطق کویری به دلیل وجود ذرات معلق گرد و غبار فراوان و مناطق مرطوب، پوشش نمای داخلی با بیست سال ضمانت ، تعویض نماهای قدیمی ، قابهای پنجره ها ، سر در فروشگاهها ، فریم ها و درب منازل ، ستون ها ، غرفه و استندهای نمایشگاهی ، سقف و پارتیشن بندی…..

ویژگیپرمیوم باند
ضخامت ورق۳mm, 4mm , 5mm, 6mm
آلیاژ آلومینیومAL 3003
پوسته آلومینیوم۰.21mm~0.5mm
روکش رنگP.V.D.F-KYNAR500-NANO-Micro structure-15 Years RESIN Guarantee
ابعادعرض: min:1000mm ,max:1570mm طول:min:1000mm ,max:6000mm