سوالات متداول درباره نحوه سفارش

سوالات متداول درباره نحوه سفارش ورق کامپوزیت پرمیوم باند

ثبت سفارش و درخواست ورق از طریق کارشناسان فروش انجام می شود و می توانید با شماره 09120318766 تماس بگیرید.

همچنین می توانید با پُر کردن اطلاعات خود در فرم زیر ، منتظر تماس کارشناسان ما باشید .

فرم مشاوره رایگان خرید ورق آلومینیوم کامپوزیت 

اگر کد رنگ درخواستی موجود انبار کارخانه باشد که پس از واریزی فاکتور ، ورق آماده بارگیری و ارسال می شود ، ولی اگر کد رنگ درخواستی موجود نباشد یک بازه زمانی یک هفته تا 10 روز کاری جهت تولید ورق طول می کشد .

کارخانه پرمیوم باند معمولا در تمامی مراکز استانی کشور نمایندگی دارد .

ورق های کامپوزیت ضد حریق به صورت سفارشی تولید می شود و بعد از مشخص نمودن درجه ضد حریق حدودا یک بازه زمانی یک هفته تا ده روز کاری طول می کشد

ورق های پنج دهم نیز به صورت سفارشی تولید و تحویل می شود . مدت زمان تولید حداکثر 10 روز کاری می باشد .

ورق کامپوزیت دارای عرض 1250 سانتیمتر در طول 3200 سانتیمتر می باشد که عرض ورق ثابت می باشد و طول ورق را می توان برای کاهش پرتی ورق بصورت ابعاد مورد نیاز پروژه تولید کرد .

اگر پروژه یا مشتری درخواست کد رنگ خاصی بجز رنگ های کالیته پرمیوم باند داشته باشد ، می توان در یک بازه زمانی 2 ماهه ورق با رنگ درخواستی را تامین و تولید نمود .

به طور استاندارد ضخامت کلی ورق کامپوزیت 4 میلیمتر می باشد ، ولی کارخانه پرمیوم باند قادر به تولید ورق کامپوزیت با ضخامت کلی 5 میلیمتر و 6 میلیمتر را نیز دارد .

یکی از محصولات جدید پرمیوم باند ورق های تمام آلومینیوم بنام هانی کامب و یا تری دی پنل می باشد که دارای هسته مرکزی آلومینیومی می باشد که جزء ورق های نسوز می باشد .

تمامی ورق های تولید شده توسط کارخانه پرمیوم باند باید قبل از بارگیری تاییدیه QC را داشته باشد در غیر اینصورت مجوز خروج از انبار را نخواهند داشت .

سوالات متداول درباره نحوه سفارش